NAČRT PROMOCIJE ZDRAVJA

 

 

Predstavitev zaposlenim, komunikacija in vključevanje zaposlenih

 

Delodajalec ima po Zakonu o varnosti  in zdravju pri delu zakonsko obveznost, da načrtuje in izvaja promocijo zdravja na delovnem mestu. Mora pa se tudi zavedati, da uspešno podjetje sloni na  zdravih in zadovoljnih delavcih, ki bodo skozi dobro postavljene programe svoje zdravje ne le ohranjali, temveč tudi krepili. Delodajalci naj delavcem že pred pričetkom aktivnosti predstavijo pričakovane koristi udeleževanja in sodelovanja v programih, saj le teh ni smiselno izvajati v kolikor nista aktivno vključeni obe strani. Dobra komunikacija je torej bistvenega pomena že pred samim pričetkom izvajanja programov. Delodajalci pa naj razmislijo kako bodo komunicirali in prenašali informacije zaposlenim, ki ne uporabljajo spletne pošte ter drugih sodobnih komunikacijskih orodij.

 

Pričakovane koristi za sodelujoče

 

Programi promocije zdravja, ki bodo premišljeno načrtovani in izvajani lahko prinesejo številne koristi, tako posameznikom, kot tudi k dobrobiti podjetja. Delodajalci se lahko odločijo tudi za sistem nagrajevanja, npr. nagrade za opuščanje kajenja in s tem še bolj pritegnejo zaposlene k aktivnem sodelovanju in udeležbi.

 

 

Uporabljeni viri:

  1. Osebni vir, gradivo v sklopu izobraževanja v programu Čili za delo, september - oktober 2013.
  2. Priročnik Zdravi delavci v zdravih organizacijah, Eva Stergar, Tanja Urdih Lazar, Ljubljana 2012.
  3. Spletni vir: Spletna stran EU Agencije za varnost in zdravje pri delu
  4. Spletni vir: https://osha.europa.eu/sl/topics/accident_prevention/index_html).