![]() |
![]() |
Predstavitev zaposlenim, komunikacija in vključevanje zaposlenih
Delodajalec ima po Zakonu o varnosti in zdravju pri delu zakonsko obveznost, da načrtuje in izvaja promocijo zdravja na delovnem mestu. Mora pa se tudi zavedati, da uspešno podjetje sloni na zdravih in zadovoljnih delavcih, ki bodo skozi dobro postavljene programe svoje zdravje ne le ohranjali, temveč tudi krepili. Delodajalci naj delavcem že pred pričetkom aktivnosti predstavijo pričakovane koristi udeleževanja in sodelovanja v programih, saj le teh ni smiselno izvajati v kolikor nista aktivno vključeni obe strani. Dobra komunikacija je torej bistvenega pomena že pred samim pričetkom izvajanja programov. Delodajalci pa naj razmislijo kako bodo komunicirali in prenašali informacije zaposlenim, ki ne uporabljajo spletne pošte ter drugih sodobnih komunikacijskih orodij. Pričakovane koristi za sodelujoče
Programi promocije zdravja, ki bodo premišljeno načrtovani in izvajani lahko prinesejo številne koristi, tako posameznikom, kot tudi k dobrobiti podjetja. Delodajalci se lahko odločijo tudi za sistem nagrajevanja, npr. nagrade za opuščanje kajenja in s tem še bolj pritegnejo zaposlene k aktivnem sodelovanju in udeležbi.
Uporabljeni viri:
|